Eerder deze maand was ik bij het leukste evenement over marketingpsychologie. Een event waar zo’n 1000 mensen waren die meer wilden weten over overtuigen en beïnvloeden. Tijdens het event deelden verschillende experts praktische inzichten en in deze aflevering hoor je er daar enkele van. Met die inzichten maak je straks waarschijnlijk net even andere keuzes in de content die je deelt. Marketingpsychologie en content. De belangrijkste elementen en tips: - We beslissen (in eerste instantie) emotioneel - We rechtvaardigen die initiële beslissing pas achteraf met argumenten - Je hebt drie 'emotieknoppen' om in te drukken - Vertrek niet vanuit je eigen argumenten en gebruik er minder - Kijk naar individuele mensen (klanten) en niet naar een doelgroep (te abstract) - Inventariseer wat hun belangrijkste taken of 'jobs to be done' zijn - Combineer de kennis van de taken met de emotieknoppen
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 10-10-2023
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 07-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.