Zo draagt een kennisbank of kennisplatform bij aan je reputatie en expertstatus. Met een kennisbank of een kennisplatform bied je een overtuigend visitekaartje van alle kennis die jij of je organisatie in huis heeft. Het gaat verder dan een ‘gewoon’ blog op je site en biedt extra voordelen. Maar een representatief kennisbank of -platform bouw je niet zo maar. Hoe kun je dan beginnen? Waar moet je aan denken? Het vraagt een flinke investering van tijd en middelen, maar het vraagt vooral een visie en doordachte strategie voor de lange termijn. Hoe dat zit en hoe je dat voor jezelf kunt bepalen hoor je in deze aflevering van de 100% Expert Podcast. Succesfactoren kennisbank. - Kiezen tussen een kennisbank of een kennisplatform. Wat is het verschil? - Aan welke eisen moet een kennisbank of -platform voldoen? - Je doelen vaststellen: waarmee dien je jouw belangen, waarmee dien je je doelgroep en hoe gaat dat samen? - Inventarisatie van de benodigde content - Werken in fasen - Een variatie in content formats bieden Timestamps:. [00:01:37] 3 voorbeelden van kennisplatforms [00:07:12] Twee soorten: kennisbanken en kennisplatformen. Het verschil. [00:09:07] Eisen aan een succesvol kennisplatform. [00:11:24] Kiezen tussen een kennisbank of platform [00:17:09] Inventariseer en plan voor een sterke kennisbank. [00:18:37] Tips voor het opzetten van een kennisplatform [00:23:34] Meerwaarde en voordelen kennisbank
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 23-05-2023
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 20-06-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.