Sommige experts of bedrijven claimen kennisleiderschap of zeggen hardop dat ze kennisleider zijn. Maar kennisleiderschap kun je niet claimen. Kennisleiderschap of thoughtleadership is iets dat anderen aan jou toedichten. Hoe kun je er dan voor zorgen dat anderen jou of je bedrijf gaan zien als DE kennisleider of DE expert op een bepaald gebied? Bouwen aan kennisleiderschap In deze podcast hoor je wat ervoor nodig is om te bouwen aan een reputatie als kennisleider. Overzichtelijke stappen waarbij je steeds kunt kijken waar je nu staat en wat je wellicht anders of extra zou kunnen doen. Met: Je positie claimen Onderwerpen afbakenen Tijd en middelen vrijmaken Je website optimaliseren voor kennisleiderschap Werken aan je E-A-T factor Kanalen en middelen kiezen LinkedIn goed benutten voor dit specifieke doel 3 soorten expertcontent inzetten Duidelijke doelen en KPI's formuleren Aanvullende informatie Om na te lezen: de 9 stappen om te https://sstroop.nl/kennisleiderschap-claimen/ (bouwen aan kennisleiderschap) https://sstroop.nl/e-a-t-content-en-seo/ (E-A-T content)
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 02-08-2022
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 30-08-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.