Op LinkedIn kun je heel goed een lang artikel plaatsen, compleet met afbeeldingen, video’s en links. Daarin kun je kennis delen, onderzoek publiceren of eigen observaties en inzichten naar voren brengen. In deze podcast hoor je hoe je jouw artikel zo optimaal mogelijk plaatst en deelt en ook hoe je er vervolgens het maximale uithaalt. Voordelen LinkedIn artikelIemand blijft op LinkedIn en wordt niet naar een andere site gestuurd Artikelen werken beter dan links naar artikelen Je artikel wordt vindbaar op LinkedIn Het is vrij eenvoudig om te maken Artikelen kun je uitlichten in je Uitgelicht sectie Best-practices LinkedIn artikelOmslagfoto: veranderd naar 2000 bij 600 pixels Let op je titel: 40 tot 49 karakters; liever geen vraag Laat duidelijk zien wat er te halen is en wat de winst van het lezen is Breng structuur aan met tussenkoppen Gebruik afbeeldingen, zeker als je artikel wat langer is Qua lengte: mag best lang zijn (meer dan 1000 woorden), maar kijk vooral wat jouw strategie is op social media/LinkedIn Voeg 3 hashtags toe en doe dat voor plaatsing Zie podcast aflevering 6 voor meer titel tips En verder in de podcast: Suggesties voor onderwerpen Kiezen tussen hergebruiken bestaande artikelen van je site versus volledig nieuwe artikelen Manieren om je LinkedIn artikelen te promoten Of lees meer over https://sstroop.nl/publiceren-op-linkedin-pulse-tips-tricks/ (LinkedIn artikelen)
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 28-09-2021
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 12-10-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.