Trekt je titel wel de aandacht en komt die aandacht van de juiste mensen? Verleidt je titel wel tot klikken en lezen? Is je titel seo-proof zodat je artikel kans maakt op een goede positie in Google? In deze podcast geef ik met behulp van onderzoeksdata antwoord op deze vragen! Enkele titeltips uit de podcast: Een vraag in je titel zorgt voor meer kliks en lezers Emotie doet het goed, maar kies liefst voor een positieve emotie Biedt een artikel hulp? Benoem dat in de titel: gids, handleiding en stappenplan zijn hiervoor goede termen. Beter opvallen in de Google zoekresultaten? Plaats dan een cijfer in de titel (als dat relevant is uiteraard)
Gemaakt door: Linda Krijns, Sstroop Marketing Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Contentdiva's heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 18-05-2021
Maker: Linda Krijns, Sstroop Marketing Datum: 01-06-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.