Jarenlang draaide alles om kliks, views en volgers, maar dat ligt achter ons. In een tijd van extreme contentoverproductie en fake news is vertrouwen het nieuwe goud. Kirsten Jan legt uit dat de kijkers gewoon niet meer weten wat ze vertrouwen. Merken, omroepen en makers moeten nu inzetten op authenticiteit en eerlijkheid om een loyale basis te bouwen. We horen hoe bedrijven zoals VRPO Tegenlicht, Correspondent en de makers van VI dat doen. Lisette van Diepen is er gezellig weer. Zij uit haar frustratie over de overvloed aan internationale contentbeurzen. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Gemaakt door: Microphone Media Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Content Wars heeft in totaal 204 afleveringen

Maker: Microphone Media Datum: 14-11-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.