Aflevering #82 Waarom De Npo (En Streamers) Hun Content Doorverkopen

· Aflevering van de podcast: Content Wars

#82 Waarom de NPO (en streamers) hun content doorverkopen Vroeger was eigen content de heilige graal, onderscheidde je je daarmee van de rest. Tegenwoordig verkoopt iedereen maar zijn programma’s aan de concurrent. Denk aan de kofferbakverkoop van Viaplay, maar ook partijen die niet aan de afgerond staan. NPO bijvoorbeeld, dat De Vliegende Hollanders aan Videoland verkocht en Het Gouden Uur aan Netflix. Waarom doen ze dat en is dat een verspilling van belastinggeld? Ook hoor je Lisette van Diepen en dit keer uitgebreid. Over alles dat ze zag in Cannes op formatbeurs Mipcom. Ook over een aantrekkelijke bejaarde en Nederlanders die daar prijzen pakken! Luister ook naar Werken aan groei! Een podcast over het werkgeverschap van de toekomst. Over groene arbeidscontracten, open hiring (iedereen wordt aangenomen) en met Ray Klaassens (Kamp van Koningsbrugge) en Japke-d. Bouma (NRC). Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: adverteren@bienmedia.nl

Speelgoedwinkel
Content Wars

Content Wars

Gemaakt door: Microphone Media Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast Content Wars heeft in totaal 180 afleveringen

Vorige aflevering

#81 Na 46 jaar eindigt de rit voor Top Gear

#81 Na 46 jaar eindigt de rit voor Top Gear

Maker: Microphone Media Datum: 19-10-2023

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#82 Waarom de NPO (en streamers) hun content doorverkopen

Content Wars · 26-10-2023

00:00 00:27:26