“Imagineren”, ik hoor het Louis van Gaal nog zeggen in de jaren negentig en het is me altijd bijgebleven.” ...
Ideëen, tips en korte verhalen voor de marketing en sales professionals die geholpen zijn met wat bits en bites voor onderweg.
“Imagineren”, ik hoor het Louis van Gaal nog zeggen in de jaren negentig en het is me altijd bijgebleven.” ...
Zoals eerder aangegeven is de waardering van authentieke content door B2B kopers vele malen hoger. Maar liefst 90% waardeert authenticiteit bij het beslissen welke merken ze leuk vinden en ondersteunen. ...
Vraag het 10 sales professionals en je krijgt 10 verschillende antwoorden. ...
Een paar dagen voor deze specifieke avond vroeg ik hem: “Als je moest kiezen, wanneer zou je dan je handen wassen, voor of na het toilet gaan?” Zijn reactie is direct: “Daarna natuurlijk.” Ik zeg hem dat het geen zin heeft en vraag hem nog ...
Social selling is een mindset en een strategie waarbij de relatie centraal staat, niet de deal. ...
“Stel je zit vast in een Alfa sales frame en je kiest ook voor een alfa rol. BAM! Dat is dus echt Badr tegen Verhoeven.” ...
Het is jaren geleden en ik kan geen kant op. Deze olifant was nog nooit zo 'ondubbelzinnig' zichtbaar. ...
De prospect kijkt je geïntrigeerd aan en je vertelt hem dat je de kans op een misser tot het minimum kunt verkleinen door een iets andere aanpak te hanteren. Dit is voor jou wel een investering in tijd, maar je geeft aan dat je bereid bent ...
Natuurlijk is er een bepaalde groep professionals die je willen helpen als ze ook iets kunnen verdienen. Geen diskwalificatie, maar het is een heel ander soort ambassadeur. Kan trouwens extreem effectief zijn. De motivatie is alleen extrin ...
Het reptielenbrein is eigenlijk overal bang voor en luistert het liefst nergens naar. Denk aan een krokodil, die uren kan liggen en pas in actie komt als een prooi zich aandient. Pas dan wordt hij alert. In de basis werken onze hersenen oo ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.