CMOtalk is dé maandelijkse inspiratie boost voor marketing- en communicatieprofessionals.
Klaas Weima van reclamebureau Energize interviewt Nederlandse Chief Marketing Officers over actuele marketingthema’s.
Roy van Keulen startte dit jaar als directeur Online bij Jumbo Supermarkten. Klaas Weima en Elsbeth Eilander – chef van Tijdschrift voor Marketing spraken hem op het Adobe Symposium over de geheimen van retail, digitale transformaties en ov ...
Arthur Simonetti is al vanaf 1982 werkzaam bij DSM, het wetenschappelijk bedrijf dat wereldwijd actief is op het gebied van gezondheid, voeding en materialen. In dit interview voelen Elsbeth Eilander en Klaas Weima de Marketing Director aan ...
Patrick Stal is sinds kort Head of Marketing EMEA bij Uber in Amsterdam, en werkte voorheen bij Interbrand en TomTom. Klaas Weima sprak met de jongste gast van CMOtalk ooit over zijn team, disruptie en de toekomst. En natuurlijk over vliege ...
Maureen Baas is Marketing Directeur bij Nespresso en is in haar werk groot voorstander van onderzoek doen. Al deze informatie past ze dan ook graag toe, om zo de consument beter te begrijpen en om stakeholders te overtuigen. Klaas Weima spr ...
Marcel Aalders is marketingdirecteur bij stoelenmaker Prominent en nummer vier op Marketeer of the Year-lijst. Klaas Weima van Energize interviewde hem voor CMOtalk over de nieuwe merkpositionering en het succes achter de aanhoudende omzetg ...
Arno is Directeur Brands en Portfolio Management bij de Nederlandse Loterij. Omdat Arno in zijn carrière al vele fusies meemaakte, was hij de juiste man op de juist juiste plek om aan de slag te gaan bij het fusiebedrijf. Klaas Weima sprak ...
Voor CMOtalk sprak Klaas Weima van Energize met Willem-Jan Lems, hij is al 8 jaar Director Marketing bij bol.com. Daarnaast is Willem-Jan bestuurslid van SWOCC en jurylid bij de Effie en Esprix. Een inspirerend gesprek over programmatic mar ...
Voor CMOtalk sprak Klaas Weima van Energize met Marcel de Groot, Directeur Consumentenmarkt van VodafoneZiggo. Een openhartig gesprek over de implicaties van de fusie, leiderschap en waarom het fusiebedrijf voorlopig heeft gekozen voor een ...
Marteyn Roose is Manager Marketing bij Centraal Beheer Achmea. Hij is een fact based man die eerder gelooft in een holistische benadering dan alles maar te segmenteren en in hokjes te plaatsen. In deze CMOtalk legt Marteyn het verschil in b ...
Fleur Dujardin is CEO bij InShared. De snelst groeiende online verzekeraar van Nederland. Ze zit relatief nog maar kort op haar positie, maar bouwt desalniettemin voortvarend aan het merk. In deze CMOtalk een openhartig gesprek over leiders ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.