Aflevering E12 | Kim Potters (Akzonobel) Over Innovatie En Relevantie Binnen Een Verfmultinational.

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

Kim Potters is marketing director bij AkzoNobel. Ze meent dat verhalen het beste kunnen worden ondersteund met afbeeldingen. 'Dat is veel makkelijker te onthouden.' Ze praat openhartig over het zogenaamde glazen plafond, verantwoord ondernemen en haar hekel aan ellenlange marketingplannen.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E12 | Kim Potters (AkzoNobel) over innovatie en relevantie binnen een verfmultinational.

CMOtalk · 04-04-2016

00:00 25:30