Aflevering E59 | Annemarie Swijtink (Mcdonald’S) Over Communicatiestrategie In Tijden Van Corona.

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

McDonald’s is verreweg het grootste horecamerk van Nederland. Maar is zo’n groot bedrijf ook wendbaar? Hoe groot is de impact van Covid19 op het merk en de marketingkalender van 2020? Klaas Weima interviewt Annemarie Swijtink, director marketing, communications & insights bij McDonald’s Nederland.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

E60 | Trix van der Vleuten (KFC) over inclusiviteit.

E60 | Trix van der Vleuten (KFC) over inclusiviteit.

Maker: Klaas Weima Datum: 12-08-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E59 | Annemarie Swijtink (McDonald’s) over communicatiestrategie in tijden van corona.

CMOtalk · 08-07-2020

00:00 32:35