Aflevering E61 | Alexandra Legro (Hunkemöller) Over De Rol Van Data, Marketing En Commerce

· Aflevering van de podcast: CMOtalk

Hunkemöller groeit hard en dat is danken aan haar techgedreven en omnichannel aanpak. Hoe zorgen marketing en sales er samen voor dat klanten geïnspireerd raken en dat de producten de juiste ‘sheroes’ succesvol weten te vinden? Je hoort het in deze aflevering met Alexandra Legro.

Speelgoedwinkel
CMOtalk

CMOtalk

Gemaakt door: Klaas Weima Eerste aflevering: 23-11-2019

De podcast CMOtalk heeft in totaal 69 afleveringen

Vorige aflevering

E60 | Trix van der Vleuten (KFC) over inclusiviteit.

E60 | Trix van der Vleuten (KFC) over inclusiviteit.

Maker: Klaas Weima Datum: 12-08-2020

Volgende aflevering

E62 | Kevin Capota (L’Oréal) over digital services

E62 | Kevin Capota (L’Oréal) over digital services

Maker: Klaas Weima Datum: 18-11-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E61 | Alexandra Legro (Hunkemöller) over de rol van data, marketing en commerce

CMOtalk · 24-09-2020

00:00 31:43