Dopper vecht al dertien jaar tegen de plastic soup in onze oceanen. Maar mensen kopen er niet minder verpakt water door. Renske Thelosen, marketing lead bij Dopper, gooit het nu over een andere boeg, met een hele nieuwe positionering en een marketingstrategie die mikt op echte gedragsverandering. Kern van de nieuwe strategie: mensen moeten hun Dopper-fles vaker gebruiken en de Dopper Water Tap gaat daar (mede) voor zorgen. Renske vertelt er alles over in deze CMOtalk. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 10-06-2023
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 08-07-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.