Aflevering E101 I Robin Clements (Kpn) Over 1-Op-1 Marketing (En De Toekomst Van Lineaire Tv)

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

KPN geeft misschien wel meer dan de helft van het budget uit aan 1-op-1 marketing. Waarom kiest KPN voor deze vorm, en hoe ziet 1-op-1 marketing er anno 2023 eigenlijk uit? Robin Clements, Executive Vice President Customer Value en CMO van KPN, vertelt er alles over in deze podcast. Daarnaast gaat hij in op het nieuwe streamingplatform van KPN, de toekomst van lineaire televisie (en advertising) en verklaart hij het succes van de Louis de kat-campagne. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

E102 I Mark Appel (Backbase) over marketing bij een unicorn

E102 I Mark Appel (Backbase) over marketing bij een unicorn

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 27-05-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E101 I Robin Clements (KPN) over 1-op-1 marketing (en de toekomst van lineaire tv)

CMOtalk.nl · 27-05-2023

00:00 00:35:19