Aflevering E98 I Wieke Vrielink (Schiphol) Over Customer Experience

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Schiphol heeft een moeilijk jaar achter de rug, met drukte en chaos op de luchthaven. Hoe creëer je waarde voor reizigers onder zulke moeilijke omstandigheden? Met een verbeterde app bijvoorbeeld, of time slots en wachtverzachters voor passagiers. Wieke Vrielink, Head of Marketing & Customet Experience bij Schiphol, vertelt er alles over in deze podcast. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E97 I Frans Leenaars (TUI) over duurzaamheid in de reisbranche

E97 I Frans Leenaars (TUI) over duurzaamheid in de reisbranche

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 18-03-2023

Volgende aflevering

E99 I Boudewijn den Herder (Essent) over het creëren van klantwaarde

E99 I Boudewijn den Herder (Essent) over het creëren van klantwaarde

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 15-04-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E98 I Wieke Vrielink (Schiphol) over customer experience

CMOtalk.nl · 30-03-2023

00:00 00:33:40