Aflevering E87 | Thomas Gribnau (Frieslandcampina) Over Verduurzaming

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

FrieslandCampina bestaat al 150 jaar, maar de laatste jaren worden de uitdagingen steeds groter. Verduurzaming is een randvoorwaarde voor toekomstig succes. Welke rol speelt marketing hierin? Thomas Gribnau, marketing director Nederland bij de zuivelcoöperatie, vertelt over de route naar klimaatneutrale zuivel, met nieuwe proposities als plantaardige Chocomel.  Correctie: In de podcast noemt Thomas een percentage van 33% voor verminderen van carbonuitstoot in scope 3, maar dat moet 43% zijn. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E86 | Micha Medendorp ( Marie-Stella-Maris) over purpose en groei

E86 | Micha Medendorp ( Marie-Stella-Maris) over purpose en groei

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 15-10-2022

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E87 | Thomas Gribnau (FrieslandCampina) over verduurzaming

CMOtalk.nl · 29-10-2022

00:00 00:37:03