Aflevering E80 | Ilse De Cloe & Alex Van Der Weide (Salta Group) Over De Buy-And-Build Strategie

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Salta Group, voorheen NCOI Group, heeft na vele overnames inmiddels 25 merken in het portfolio. Commercieel Directeur Ilse de Cloe en Directeur Communicatie Alex van der Weide, vertellen over de buy-and-build strategie van de grootste particuliere onderwijsorganisatie van de Benelux. Hoe manage je al deze merken, en hoe voorkom je kannibalisatie?

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

E79 | Aleks Fiege (Enrico Food) over ondernemen

E79 | Aleks Fiege (Enrico Food) over ondernemen

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 25-05-2022

Volgende aflevering

E81| Petra Vos (Fat Boy) over merkextensies

E81| Petra Vos (Fat Boy) over merkextensies

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 25-06-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E80 | Ilse de Cloe & Alex van der Weide (Salta Group) over de buy-and-build strategie

CMOtalk.nl · 22-06-2022

00:00 00:34:16