Unilever is een van de FMCG reuzen in de wereld. Het bedrijf managed meer dan 400 merken verdeeld over 192 landen en is dus een gigantische organisatie. Hoe blijft Unilever groeien en presteren? Dankzij "doing well by doing good", de slogan geïntroduceerd door William Lever zelf is nog steeds de fundering van de dagelijkse operaties. Unilever gelooft dat door te handelen vanuit een purpose merken sneller groeien dan normaal en het bedrijf heeft het bewijs voor de claim. Je hoort het van de Global CMO Conny Braams in deze extra aflevering van CMOtalk Global!
Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 22-10-2021
Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 29-11-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.