Aflevering E71 | Boukje Taphoorn (Bol.Com) Over De Transitie Naar Een Purpose-Driven Organisatie

· Aflevering van de podcast: CMOtalk.nl

Van een organisatie die focust op groei, ontwikkelt bol.com zich naar een organisatie die werkt vanuit purpose. Met de ambitie om over twee jaar het B corp-certificaat te bezitten: het keurmerk voor organisaties die een goede balans hebben tussen winst en purpose. Hoe geeft bol.com hier concreet invulling aan? Marketeer of the Year Boukje Taphoorn van bol.com staat samen met Klaas stil bij de transitie die online retailer nu maakt.

Speelgoedwinkel
CMOtalk.nl

CMOtalk.nl

Gemaakt door: Klaas Weima - Energize Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMOtalk.nl heeft in totaal 42 afleveringen

Vorige aflevering

CMOtalk.global | E01 Philipp Markmann (L’Oréal Group) on digitization

CMOtalk.global | E01 Philipp Markmann (L’Oréal Group) on digitization

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 01-07-2021

Volgende aflevering

E72 | Lucien Brouwer (RTL) over de lokale relevantie van Videoland

E72 | Lucien Brouwer (RTL) over de lokale relevantie van Videoland

Maker: Klaas Weima - Energize Datum: 18-08-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

E71 | Boukje Taphoorn (bol.com) over de transitie naar een purpose-driven organisatie

CMOtalk.nl · 21-07-2021

00:00 00:32:53