Aflevering #13 - Caroline Ameloot (Carglass): ‘Consistentie Is Geen Detail, Maar De Kern Van Onze Marketing’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

De autosector verandert razendsnel. Herstellingen worden complexer en klanten verwachten service zonder gedoe. Hoe een marktspeler toch dicht bij zijn klanten blijft, hoort u in de dertiende aflevering van ‘CMO Voices’. Caroline Ameloot, Sales & Marketing Director bij Carglass® België, legt uit wat volgens haar de kern is van sterke marketing. Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 14 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#13 - Caroline Ameloot (Carglass): ‘Consistentie is geen detail, maar de kern van onze marketing’

CMO voices · 26-11-2025

00:00 00:31:12