Aflevering #10 - Yannick De Bièvre (Carrefour): ‘In Retail Moet Je Elke Dag Je Relevantie Bewijzen’

· Aflevering van de podcast: CMO voices

De concurrentie tussen supermarktketens is bikkelhard. Retailers moeten zich voortdurend heruitvinden om relevant te blijven. Dat sluit naadloos aan bij de mentaliteit van avonturier Yannick de Bièvre, directeur Marketing, Customer Services & Analytics bij Carrefour België. Luister naar de laatste aflevering van CMO voices van dit seizoen. In september zijn we er weer. Op zoek naar meer? CMO voices heeft ook een Franstalige podcastreeks. Volg ons ook ... - op het dossier CMO voices op tijd.be - via Apple Podcast en Spotify Credits:

    - Host: Danny Devriendt - Een initiatief van UBA & Trustmedia See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
CMO voices

CMO voices

Gemaakt door: UBA & Trustmedia Eerste aflevering: 22-09-2024

De podcast CMO voices heeft in totaal 10 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#10 - Yannick de Bièvre (Carrefour): ‘In retail moet je elke dag je relevantie bewijzen’

CMO voices · 25-06-2025

00:00 00:30:50