In deze aflevering ga ik in gesprek met Caroline: spreker, trainer en mediator. Daarnaast heeft ze het boek ‘Jij moet je bek houden’ geschreven. Een boek over hoe jij om moet gaan met ontevreden, boze klanten die niet reëel zijn. Want in hoeverre is de klant écht koning? Hoe kun jij grenzen tegenover klanten stellen? Hoe ga je om met klanten die (onterecht) ontevreden zijn? We besprek het allemaal en veel meer. SHOWNOTES www.thesoukacademy.nl/aflevering24 INSTAGRAM @thesoukacademy
Gemaakt door: The Souk Academy Eerste aflevering: 02-04-2021
De podcast CEO Chats heeft in totaal 56 afleveringen
Maker: The Souk Academy Datum: 18-03-2021
Maker: The Souk Academy Datum: 25-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.