Aflevering Hoe Ga Je Om Met (Onterecht) Ontevreden Klanten?

· Aflevering van de podcast: CEO Chats

In deze aflevering ga ik in gesprek met Caroline: spreker, trainer en mediator. Daarnaast heeft ze het boek ‘Jij moet je bek houden’ geschreven. Een boek over hoe jij om moet gaan met ontevreden, boze klanten die niet reëel zijn. Want in hoeverre is de klant écht koning? Hoe kun jij grenzen tegenover klanten stellen? Hoe ga je om met klanten die (onterecht) ontevreden zijn? We besprek het allemaal en veel meer. SHOWNOTES www.thesoukacademy.nl/aflevering24 INSTAGRAM @thesoukacademy

Speelgoedwinkel
CEO Chats

CEO Chats

Gemaakt door: The Souk Academy Eerste aflevering: 02-04-2021

De podcast CEO Chats heeft in totaal 56 afleveringen

Vorige aflevering

Imposter Syndrome: wat is het en hoe kom je er vanaf?

Imposter Syndrome: wat is het en hoe kom je er vanaf?

Maker: The Souk Academy Datum: 18-03-2021

Volgende aflevering

Fix jouw imposter syndrome met deze 6 stappen

Fix jouw imposter syndrome met deze 6 stappen

Maker: The Souk Academy Datum: 25-03-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe ga je om met (onterecht) ontevreden klanten?

CEO Chats · 22-03-2021

00:00 1:01:32