Reageer zo snel mogelijk, ook al heb je niets te zeggen: de gouden regel in klantenservice. In deze aflevering duiken we in de kunst van communicatie en klanttevredenheid. Leer waarom en hoe je direct moet reageren, zelfs als er niets nieuws te melden valt. Ontdek hoe een snelle reactie je kan helpen om klantrelaties te versterken en ontevredenheid om te buigen naar uitzonderlijke tevredenheid. PS Ben je startende zelfstandige of een meer doorgewinterde professional die de kansen op succes wil verhogen? Die tijd én geld wil besparen door essentiële businesslessen onder de knie te krijgen? Download dan de Business Dad Bundle met daarin 4 e-learnings: - het 8-stappen-businessplan - stressmanagement - efficiënt en resultaatgericht delegeren - het salesgesprek verdiepen Met de code BDPODCASTFAN is deze bundel van jou voor €99 in plaats van €249: businessdad.be/bundle Wil jij meer exclusieve tips en inzichten? Schrijf je in voor mijn vernieuwde nieuwsbrief, de Business Dad Monthly Briefing via businessdad.be/monthly
Gemaakt door: Business Dad Eerste aflevering: 12-04-2022
De podcast Business Dad over Persoonlijk Leiderschap en Ondernemen heeft in totaal 143 afleveringen
Maker: Business Dad Datum: 12-08-2024
Maker: Business Dad Datum: 09-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.