Munch Superfood is overal. Minder dan 7 jaar geleden begon de toen 22-jarige onderneemster Jessica Wilton met een sapjesbar in hartje Antwerpen. Hoe ging ze ALL IN op een nieuw idee als groentje? En hoe groeide deze fysieke sapjesbar uit t ...
Kan jouw kapsel voorspellen of je bekend gaat worden of niet? In het verleden is gebleken dat celebs die hun kapsel hebben getransformeerd van een simpel, doordeweeks kapsel naar een iconische look, daarna héél bekend zijn geworden. Beki ...
Offline is back, baby. Maar niet hélemaal skinny jeans-back, lol. Spijtig. Er is heel weinig concurrentie in de brievenbus tegenwoordig, op de ellendige folder na. Wat als we dat superleuk zouden kunnen maken? Dat kan. Hoe? Dat hoor je in ...
Wat is deinfluencing? En waar gaat het met influencer marketing naartoe in 2024? Dat bespreek ik vandaag in de Business Bestie podcast! Deze aflevering is maar een klein onderdeel van de BrandBroadcast: Spotlight Secrets voor 2024 waarin ...
LINKS: BRANDBROADCAST: businessbestie.ck.page/nieuwsbrief LEGENDARY BRAND LAB WACHTLIJST: businessbestie.ck.page/lab In het jaar 2000 was onze aandachtsspanne nog 12 seconden. Nu nog maar 8.. die van een goudvis is 9.. I’m worried ?? Maa ...
Oktober heeft ook weer enkele belangrijke piekdagen voor je marketing of content. Zo kan je als brand je values communiceren, community bouwen of meer omzet draaien rondom een marketingpiek. De piekdagen van oktober bespreek ik in deze af ...
"The day you plant the seed, is not the day you eat the fruit". Geduld is een schone deugd. Waarom zou je content maken die helemaal nergens naar leidt? Waarom zou je heel veel werk steken in dingen die geen producten verkopen? ...
Wat hebben je doelen met een wimperserum te maken? Meer dan je denkt. Ben je benieuwd naar een nieuwe manier om je grootste doelen te bereiken zonder dat je in angst moet gaan? Dan ben je aan het juiste adres. Mijn top wimperserum? Dat is ...
"Ik wil een webshop" starten, hoor ik regelmatig. Maar is dit nog steeds een winstgevend business model? Wanneer is dit winstgevend, en wanneer kan je er best niet aan beginnen? Dat bespreek ik in de alweer 36ste aflevering van ...
Als je mij 2 jaar geleden zou gezegd hebben dat ik vandaag tot €1500 spendeer aan 1 TikTok, zou ik je zot hebben verklaard. Toch is het zo. Mijn focus ligt veel meer op "brand value conten" zoals wij het intern noemen. Wat is he ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.