De klant koopt een auto, maar die blijkt naderhand niet tot zijn of haar wens. "Ik zie je wel bij de rechter", roept de koper als de deur van de showroom in het slot knalt. Dit kan iedere autoverkoper gebeuren. Er is meer mogelijk dan je denkt, want BOVAG denkt met je mee bij bemiddeling, het opbouwen van een dossier en (desnoods) de geschillencommissie. In deze podcast hoor je wat je rechten en plichten zijn en wat BOVAG kan bieden als het contact met de klant spaak loopt. Abonneer je nu, zodat je ook de komende afleveringen automatisch vindt op jouw favoriete podcastplatform.
Gemaakt door: BOVAG Eerste aflevering: 29-05-2022
De podcast Bureau BOVAG heeft in totaal 7 afleveringen
Maker: BOVAG Datum: 20-12-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.