Je gaat luisteren naar een aflevering over ondersteuning in de klas. deze aflevering komt uit onze podcast De Leraar denkt. Dat is een podcast waarin we elke maand resultaten van Teacher Tapp Vlaanderen -app bespreken. Teacher Tapp, een gratis app die je elke dag de kans geeft om drie meerkeuzevragen te beantwoorden die aansluiten bij de dagelijkse praktijk?of?de?actualiteit van het onderwijs. Elke maand bespreken we een aantal resultaten uit de bevraging van Teacher Tapp rond een specifiek thema. Deze week praten we over ondersteuning in de klas. Wil je graag meer van dit soort podcastafleveringen luisteren? Abonneer je dan op onze podcast De Leraar Denkt in je podcastapp. Zo wordt een nieuwe aflevering automatisch gedownload en verschijnt die in je podcastfeed. ** Hoe denkt de leraar over ondersteuning in de klas? Dit thema onderzoeken we met Lut De Jaegher, lector en onderzoeker aan de Arteveldehogeschool. Aan de hand van de resultaten van de vragen die gesteld werden aan de gebruikers van Teacher Tapp proberen we inzicht te krijgen in hoe de leraar denkt over ondersteuning in de klas. Hoe vaak komt er een ondersteuner in de klas? Gelooft een leerkracht in inclusie? En hoe gaat die ondersteuner dan te werk? Zit die in de klas of werkt die vaak buiten de klas? Lut De Jaegher analyseert de resultaten en geeft duiding. Shownotes - Aboneer je hier op onze podcast 'De Leraar Denkt' - De leraar denkt - Download de Teacher Tapp-app in de Apple App Store of Google Play Store - Download de Waddist-app in de Apple App Store of Google Play Store
Gemaakt door: Buiten de krijtlijnen Eerste aflevering: 01-05-2022
De podcast Buiten de krijtlijnen heeft in totaal 210 afleveringen
Maker: Buiten de krijtlijnen Datum: 17-10-2022
Maker: Buiten de krijtlijnen Datum: 07-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.