Aflevering Hoe En Waarom Je Reviews Moet Vragen Aan Klanten

· Aflevering van de podcast: Branding en Marketing

In deze aflevering bespreek ik een belangrijk, maar vaak over het hoofd gezien onderwerp: reviews. Veel professionals, zoals advocaten, consultants en ICT'ers, vragen zelden om klantbeoordelingen, terwijl dit een groot verschil kan maken voor hun zichtbaarheid en reputatie. We gaan in op waarom reviews essentieel zijn, hoe je ze kunt vragen en het verschil tussen een review en een testimonial. Hoofdpunten: - Waarom zijn reviews belangrijk? - Het verschil tussen een review en een testimonial - Hoe vraag je om reviews? - Waar plaats je reviews? Begin vandaag nog met het vragen om reviews! Benader een paar tevreden klanten en vraag hen om hun ervaring te delen. Het kost weinig tijd, maar kan een grote impact hebben op je bedrijf. Wil jij aan de slag met jouw marketing en branding? Volg mijn webinar 'Meer zichtbaarheid en klanten aantrekken die jou voldoening geven'. Hier is de link om je aan te melden: https://www.marketingpepper.nl/aanmelden-webinar Download dan mijn e-book "10+ strategieën voor meer zichtbaarheid en ideale klanten." Boordevol tips. Hier is de link: https://www.marketingpepper.nl/e-book/ Of luister mijn besloten podcast voor advocaten, consultants en ICT'ers 'Meer zichtbaarheid en de allerleukste klanten.' Hier is de link: https://www.marketingpepper.nl/besloten-podcast/

Speelgoedwinkel
Branding en Marketing

Branding en Marketing

Gemaakt door: Dorien Tendijck Eerste aflevering: 28-09-2024

De podcast Branding en Marketing heeft in totaal 15 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Van advocaat naar authoriteit in jouw markt

Van advocaat naar authoriteit in jouw markt

Maker: Dorien Tendijck Datum: 06-11-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe en waarom je reviews moet vragen aan klanten

Branding en Marketing · 30-10-2024

00:00 0:15:37