De komst van sociale media heeft de reclamewereld volledig veranderd. Welke extra kansen biedt sociale media? En draagt de reclamewereld een verantwoordelijkheid om de negatieve impact van sociale media binnen de perken te houden? Te gast is Vanessa Hofland, algemeen directeur van digitaal marketing- en reclamebureau MediaMonks. Gasten in BNR's Big Five van de Sociale Media: - Thijs Launspach, psycholoog en auteur van het boek Asociale media - Vanessa Hofland, algemeen directeur van MediaMonks Nederland - Dian de Vries, hoofddocent digitale vaardigheden aan de Hogeschool Utrecht - Marcel Molenaar, Country manager Benelux bij LinkedIn - Kim van Sparrentak, GroenLinks-Europarlementariër See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR's Big Five Eerste aflevering: 24-03-2022
De podcast BNR's Big Five | BNR heeft in totaal 996 afleveringen
Maker: BNR's Big Five Datum: 22-01-2024
Maker: BNR's Big Five Datum: 24-01-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.