Aflevering #48 Marscha Krouwel Over De Strategie Van Hearst

· Aflevering van de podcast: Bladendokter

Marscha Krouwel vertelt in deze podcast over de strategie voor Hearst Netherlands voor de komende jaren. De focus bij Hearst ligt op het uitbreiden van online bereik en digitale verdienmodellen. Data-analyse en dataverrijking spelen daarbij een grote rol. En dat heeft ertoe geleid dat de uitgever na jaren van investeren weer winst maakt.  Komt een Blad bij de Dokter is de podcast van Bladendokter.nl over media, magazine, strategie en innovatie. Gemaakt door Carolien Vader en geproduceerd door Jonas Nouwen.

Speelgoedwinkel
Bladendokter

Bladendokter

Gemaakt door: Carolien Vader Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Bladendokter heeft in totaal 62 afleveringen

Vorige aflevering

#47 Peter Wiegman over Media in 2030

#47 Peter Wiegman over Media in 2030

Maker: Carolien Vader Datum: 22-12-2021

Volgende aflevering

#49 Janice Deul over diversiteit en inclusie in media

#49 Janice Deul over diversiteit en inclusie in media

Maker: Carolien Vader Datum: 31-03-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#48 Marscha Krouwel over de strategie van Hearst

Bladendokter · 27-01-2022

00:00 00:40:51