Aflevering Een 'Gewone' Reclame Komt Niet Bij Je Binnen

· Aflevering van de podcast: Beeldbepalers | BNR

Mede mogelijk gemaakt door: Platform media-adviesbureaus, VEA Yvette Belt-Beekman, Director Marketing Communicatie bij KPN, deed wat een Nederlands team niet eerder deed: ze won in Cannes, samen met reclamebureau N=5, een grote prijs in de categorie Entertainment voor de campagne Evert_45. Deze campagne heeft als onderwerp de Tweede Wereldoorlog, op basis van echte verhalen verteld door een jongen via YouTube en Instagram. Het is die combinatie, 'het ongewone gewoon maken', waardoor een reclameboodschap wel blijft hangen, meent Bouwman. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
Beeldbepalers | BNR

Beeldbepalers | BNR

Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 17-07-2022

De podcast Beeldbepalers | BNR heeft in totaal 75 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Impact maken met design

Impact maken met design

Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 03-07-2018

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Een 'gewone' reclame komt niet bij je binnen

Beeldbepalers | BNR · 30-06-2018

00:00 00:15:22