Mede mogelijk gemaakt door: Platform media-adviesbureaus, VEA Yvette Belt-Beekman, Director Marketing Communicatie bij KPN, deed wat een Nederlands team niet eerder deed: ze won in Cannes, samen met reclamebureau N=5, een grote prijs in de categorie Entertainment voor de campagne Evert_45. Deze campagne heeft als onderwerp de Tweede Wereldoorlog, op basis van echte verhalen verteld door een jongen via YouTube en Instagram. Het is die combinatie, 'het ongewone gewoon maken', waardoor een reclameboodschap wel blijft hangen, meent Bouwman. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast Beeldbepalers | BNR heeft in totaal 75 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 26-06-2018
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 03-07-2018
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.