In deze aflevering van Bakkie Media: Hoe maak je van leads goede klanten? We hebben het over domme en slimme acties van Adidas. BMW en haar joyride campagne komt nog eens langs. En Mr. Marvis & Mr. Bowmont gaan samen op Daddy camp. Zijn Google en Facebook onmisbaar in de customer journey? En Dove en Coolblue zijn echte thoughtleaders, maar waarom?Bakkie Media is uiteraard ook te vinden op social media:Twitter: @bakkiemediaInstagram: @bakkiemediapodcastFacebook: facebook.com/bakkiemediaOf kijk op onze website: www.bakkiemedia.nlShownotes: Adidas maakt foutjehttps://twinklemagazine.nl/2019/10/adidas-snapchat/index.xmlLead generationhttps://sanaccent.nl/case/joyriders-gezocht/ https://medium.com/pitchground/lead-generation-4f99d133eb1bhttps://www.emerce.nl/achtergrond/effectief-jouw-doelgroep-bereiken-juiste-targetingLeads naar klantenhttps://www.emerce.nl/opinie/balans-in-advertising https://www.marketingweek.com/adidas-marketing-effectiveness/ https://www.dove.com/us/en/stories/about-dove/our-vision.htmlPrivacy Policy and California Privacy Notice.
Gemaakt door: Bakkie Media Eerste aflevering: 06-12-2019
De podcast Bakkie Media heeft in totaal 79 afleveringen
Maker: Bakkie Media Datum: 15-10-2019
Maker: Bakkie Media Datum: 01-11-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.