Er zijn businessmodellen die helemaal drijven op één product. Daar kleven risico’s aan, waarschuwt Patrick. Hij verkoopt pindakaas, bij haar draait het om duurzaam geproduceerde ketchup. In deze aflevering komen er niet één, maar twee gasten langs. Michiel Vos bedacht de Pindakaaswinkel, een store-concept met enkel pindakaas in het schap die hij in verschillende smaken aanbiedt. Van dadel-kanaal tot kokos-zeezout. Anne Janssen is van de Ketchup Club en haalt de belangrijkste grondstoffen voor haar product uit Kenia, waar ze boeren een beter bestaan wil garanderen. Voor haar is Albert Heijn het belangrijkste afzetkanaal. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 30-10-2023
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 10-11-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.