Zeg je Lidl, dan denken veel mensen vooral aan goedkoop boodschappen doen, eigen merken en geen poespas. Pindakaas is er mét en zonder nootjes, meer niet. Maar in het businessmodel van Lidl is ook steeds meer ruimte voor gezond en duurzaam. Tabak verkopen ze er al een poosje niet meer, de groente- en fruitafdeling werd al tien keer uitgeroepen tot beste van Nederland en veel vegetarische producten zijn inmiddels goedkoper dan vlees. Quirine de Weerd is Communications & CSR-manager bij Lidl Nederland en vertelt over de shift naar een duurzaam businessmodel. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 25-01-2023
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 08-02-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.