Aflevering Zo Bedenkt Giel De Winter Van Stuktv Nieuwe Formats

· Aflevering van de podcast: Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Giel de Winter is de motor achter het succes van StukTV. Met hem praten we over de toekomst van lineaire televisie, streamingdiensten en content maken op basis van data.  John en Patrick hebben zich voor deze aflevering uitgedost in de kenmerkende oranje overall van de populaire serie Jachtseizoen. Het is het format waarmee De Winter de afgelopen jaren miljoenen, veelal jonge Nederlanders wist te bereiken. Dat ontging ook John de Mol niet, die besloot om het YouTube-kanaal in te lijven. Inmiddels wil De Winter zich meer richten op content voor streamingdiensten. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022

De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

De business achter botox

De business achter botox

Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 30-03-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Zo bedenkt Giel de Winter van StukTV nieuwe formats

Baanbrekende Businessmodellen | BNR · 23-03-2022

00:00 00:32:03