Aflevering Hoe Seepje Een Duurzaam Businessmodel Bouwde

· Aflevering van de podcast: Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Zeep, was- en poetsmiddelen zonder synthetische rommel. Met die propositie daagt Seepje multinationals als Unilever en Proctor & Gamble uit. Maar een milieuvriendelijk alternatief blijkt nog geen garantie op succes. Scoren lukt alleen als het product minstens net zo goed werkt als haar fossiele tegenhangers. Dat leerde co-founder Jasper Gabriëlse met vallen en opstaan. Inmiddels verkoopt hij zijn producten op meer dan 6.000 verkooppunten in de Benelux en Duitsland. See omnystudio.com/listener for privacy information.

Speelgoedwinkel
Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Baanbrekende Businessmodellen | BNR

Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022

De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

We valideren een nieuwe app

We valideren een nieuwe app

Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 26-01-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe Seepje een duurzaam businessmodel bouwde

Baanbrekende Businessmodellen | BNR · 19-01-2022

00:00 00:32:50