In deze aflevering duiken John en Patrick in het businessmodel van deze Payment Service Provider. De meeste Nederlanders hebben de applicatie al wel eens gebruikt, bij het online afrekenen van bestelde spulletjes. Stefanie Richheimer is VP Western Europe van het bedrijf en vertelt dat de cultuur bij Mollie één van de belangrijkste groeidrijvers is. Die is - wat zij noemt - 100% productgedreven. De hele dienstverlening draait om simplicity. Ook biedt ze een inkijkje in de toekomst van het bedrijf, dat zich verder wil profileren met andere financiële diensten.Over deze podcast Baanbrekende Businessmodellen is de podcast waarin John van Schagen en Patrick van der Pijl in gesprek gaan met bedrijven die zichzelf opnieuw uitvinden en nieuwkomers die bestaande markten opschudden. Abonneer je op deze podcast via bnr.nl/businessmodellen. Heb je een vraag of tip voor de redactie, mail dan naar schagen@bnr.nl. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 05-03-2021
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 19-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.