Te gast is Sjoerd van den Dungen, de commercieel directeur van Selecta Nederland. Het van oorsprong Zwitserse bedrijf levert koffieconcepten, fris-en fresh food oplossingen in zestien Europese landen. Als gevolg van de coronacrisis zijn er in razend tempo nieuwe producten gelanceerd. Van een mini-market tot een concept dat thuiswerkers voorziet van koffie die ze normaal gesproken op kantoor krijgen geserveerd. En er is ook nog de Junea, een vendingmachine 2.0 die ook op plekken waar minder mensen komen geschikt is.Over deze podcast Baanbrekende Businessmodellen is de podcast waarin John van Schagen en Patrick van der Pijl in gesprek gaan met bedrijven die zichzelf opnieuw uitvinden en nieuwkomers die bestaande markten opschudden. Abonneer je op deze podcast via bnr.nl/businessmodellen. Heb je een vraag of tip voor de redactie, mail dan naar schagen@bnr.nl. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast Baanbrekende Businessmodellen | BNR heeft in totaal 199 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 22-01-2021
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 05-02-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.