B2B-marketing hoeft niet saai te zijn.In deze aflevering van B2B-Breindump praat Denny van Veen met Tycho Luijten (CEO van Dapper) over hoe humor en herkenbaarheid de krachtigste wapens kunnen zijn in een verzadigde markt. Ze bespreken: - Waarom humor geen gimmick is, maar bewijs van begrip. - Hoe thought leadership verschuift van autoriteit naar authenticiteit. - Waarom creativiteit geen toeval is, maar discipline. - En hoe Dapper met maandelijkse brainstorms en een strakke workflow consequent impactvolle content maakt. Een aflevering voor marketeers die lef durven te tonen.

Gemaakt door: Denny van Veen | Foeter Eerste aflevering: 24-03-2025
De podcast B2B Breindump heeft in totaal 27 afleveringen

Maker: Denny van Veen | Foeter Datum: 27-09-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.