Stuur ons een bericht Cynthia Mak, eigenaar van The Caring Company, bespreekt in deze aflevering de impact van kunstmatige intelligentie op de klantenservice. Ze legt uit hoe AI kan bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen, vooral in het licht van vergrijzing en personeelstekorten. Cynthia benadrukt dat oudere klanten vaak andere communicatiestijlen prefereren, wat vraagt om aanpassingen in de klantenservice. Daarnaast gaat ze in op hoe AI kan helpen bij het automatiseren van repetitieve taken, waardoor medewerkers zich kunnen richten op complexere vraagstukken. De aflevering biedt ook inzichten in de ethische overwegingen rondom AI en het belang van betrokkenheid van medewerkers bij de implementatie. Links - Spreker: Cynthia Mak (https://events.frankwatching.com/conversationalconference/speaker/1389661/cynthia-mak) - Organisatie: The Caring Company (https://www.thecaringcompany.nl) - Opleiding: Online trainingsprogramma's over AI (https://grow.google/intl/be-nl/ai-trainings/) - Kaartspel: AI Game Changer - Generative AI editie (https://aigency.com/ai-game-changer/generative-ai/) Aigency Aigency ontwerpt en ontwikkelt waardevolle, robuuste en betrouwbare Machine Learning-modellen. Info Support Info Support is de specialist in maatwerk software en leidend in kunstmatige intelligentie (AI). Disclaimer: This post contains affiliate links. If you make a purchase, I may receive a commission at no extra cost to you. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve toegang tot nieuws, blik achter de schermen en meer!
Gemaakt door: Info Support AIToday Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast AIToday Live heeft in totaal 218 afleveringen
Maker: Info Support AIToday Datum: 03-10-2024
Maker: Info Support AIToday Datum: 10-10-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.