In deze aflevering van AIToday Live staat het opzetten van een effectief AI-experiment centraal. De luisteraars krijgen inzicht in de essentiële stappen voor het plannen en uitvoeren van AI-experimenten, met de nadruk op het belang van een helder doel en een goed gedefinieerde hypothese. Aan de hand van een concrete case, waarbij een universiteit jaarlijks 13.000 e-mails over toelatingseisen ontvangt, wordt verkend hoe generatieve AI kan bijdragen aan het verbeteren van de efficiëntie en effectiviteit van de communicatie. Deze aflevering belicht de uitdagingen en overwegingen bij het kiezen van de juiste technologische oplossing, of het nu gaat om een verbeterde zoekfunctie, het gebruik van templates of de implementatie van een gespecialiseerde chatbot. Luisteraars worden aangemoedigd om na te denken over de specifieke doelen die ze willen bereiken met hun AI-initiatieven en hoe deze doelen meetbaar gemaakt kunnen worden. Links - Canvas: Aigency AI Experiment Canvas (https://aigency.com/wp-content/uploads/2024/07/Achterkant_AI_Canvas_v3-scaled.jpg) Send us a Text Message. Aigency Aigency ontwerpt en ontwikkelt waardevolle, robuuste en betrouwbare Machine Learning-modellen. Info Support Info Support is de specialist in maatwerk software en leidend in kunstmatige intelligentie (AI). Disclaimer: This post contains affiliate links. If you make a purchase, I may receive a commission at no extra cost to you. Wil je toegang tot exclusieve toegang voor onze luisteraars? Schrijf je in voor de nieuwsbrief 'AI versterkt de Mens' Contact AIToday Live We zijn altijd op zoek naar nieuwe gasten die over AI willen spreken. - Stuur een bericht via LinkedIn naar Joop Snijder of Niels Naglé
Gemaakt door: Info Support AIToday Eerste aflevering: 15-05-2022
De podcast AIToday Live heeft in totaal 261 afleveringen
Maker: Info Support AIToday Datum: 08-07-2024
Maker: Info Support AIToday Datum: 15-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.