Een helikopterblik op de bureaumarkt: waar liggen agencies van wakker, welke topics staan hoog op hun agenda en zijn ze eigenlijk goed bezig? Saskia Baneke (VIA) en Johan Vandepoel (ACC) hebben het over zelfregulatie, de fossiele ban, part ...
Een straffe reeks over het runnen van een creatief bureau of digitale studio: da’s Agency Life. Robin (Teamleader) en Louise (com&co) brengen toppers in België en Nederland samen rond de thema’s die écht leven bij agencies: verkopen, factureren en jezelf goed organiseren. Komen langs: Bart De Waele (Duke & Grace), Erwin Hendriks (Springbok), Jeroen Lemaire (In The Pocket), David van As (RIFF), Ilse De Smedt (com&co) en Kim Verhaeghen (Springbok). Fan van Agency Life? Check agencylife.be en agencylife.nl en schrijf je in op onze nieuwsbrief.
Een helikopterblik op de bureaumarkt: waar liggen agencies van wakker, welke topics staan hoog op hun agenda en zijn ze eigenlijk goed bezig? Saskia Baneke (VIA) en Johan Vandepoel (ACC) hebben het over zelfregulatie, de fossiele ban, part ...
De term ‘offshoring’ heeft een ietwat negatieve bijklank. Ze doet denken aan bodyshoppen: uitvoerende taken in lageloonlanden laten uitvoeren om je kosten te drukken. Maar die connotatie is niet terecht, want werken met remote teams kan oo ...
Zijn creativiteit en effectiviteit aan elkaar tegengesteld, of net onlosmakelijk verbonden? Moeten we af van de drang om alles te meten? En als we dan toch moeilijke vragen stellen: wat is creativiteit eigenlijk? Geoffrey Hantson (Happines ...
Dat GenAI niet alle jobs zal doen verdwijnen, is duidelijk. Maar wat is dan wel de concrete impact op bureaus - en hoe kan jij je voordeel halen uit de technologie? We vragen het aan Raymond Muilwijk (iO) en Frederik De Bosschere (In The P ...
Je agency meten met andere bureaus: klinkt geweldig, toch? Met de Agency Benchmark - onze grootschalige studie naar de staat van Europese bureaus - wordt het realiteit. Peter Van Wijnaerde (Teamleader) deelt gloednieuwe onderzoeksresultate ...
Inflatie, geopolitieke spanningen en een stevige druk op marges: niet eenvoudig om in zo’n context te groeien als bureau. Toch is het belangrijk om ambitieus te ondernemen en de uitdagingen op je pad te omarmen. Hoe je dat doet, hoor je va ...
Een groeiend team organiseren, hoe doe je dat? Ga je resoluut voor klantenteams? Wat is de rol van het management? Hoe hou je je cultuur overeind? En met welke tools hou je de vinger aan de pols? ...
Hoe overtuig je een klant om met jouw agency in zee te gaan? Welke soort klantrelatie wil je en welk prijskaartje hang je daaraan? En ook: wat zijn de grootste struikelblokken op je groeipad? ...
Hoe hou je je teams betrokken en gemotiveerd, in goede en misschien zelfs minder goede dagen? En wat zijn de grootste operationele valkuilen in een agency vandaag – en hoe los je die op? 5 hr best practices en 4 operationele valkuilen. ...
Digital agency LevelUp Group telt zes labels. Fleur van Zandbeek zweert voorlopig bij een Zandbeek-vlag. Twee tegenpolen of hebben ze toch een gezamenlijke visie op groei? En wat betekent groei eigenlijk voor hun agency? ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.