De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Stijn Mentrop (McDonald's): 'Heerlijk om bijtjes te zien rondvliegen in mijn achtertuin' - Snapchat krijgt meer reclames die draaien om augmented reality - 8 op 10 Nederlanders wil snel ...
Welkom bij de Adformatie Podcast, jouw dagelijkse dosis nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Of je nu in de auto zit, een koffiepauze hebt of op shoot bent, wij brengen de nieuwste artikelen van Adformatie rechtstreeks naar jou! Geproduceerd door Lab³ en verteld door AI.
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Stijn Mentrop (McDonald's): 'Heerlijk om bijtjes te zien rondvliegen in mijn achtertuin' - Snapchat krijgt meer reclames die draaien om augmented reality - 8 op 10 Nederlanders wil snel ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - 8 op 10 Nederlanders wil snel honderden extra inleverpunten voor statiegeldflesjes en -blikjes - 'Hij komt'-commercial van Radio Veronica ook op pornosites - Praxis wil burenruzies voor ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Eva Dickmann (Raak): ‘Heerlijk offline zijn, ik leg mijn mobiel voor drie weken weg op vakantie’ - LOI schudt 'dagdromers' wakker in nieuwe campagne - Bol vervangt Hema met 'festivalwin ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - EasyToys pakt rol als marktleider met prikkelende campagne - Bol vervangt Hema met 'festivalwinkel' op Lowlands - Nedstar benoemt Claudia Antolich tot head of marketing - De lekkerste ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - WerkTalent mikt via ludieke spot op voetbalfans die een nieuwe baan zoeken - Jules Ruig (Mr Marvis): 'Een overvolle mailbox na vakantie probeer ik te voorkomen' - Matthijs Moeken en Eri ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Nederlands publiek: ‘Nike meest passende merk bij Olympische Spelen Parijs’ - Jules Ruig (Mr Marvis): 'Een overvolle mailbox na vakantie probeer ik te voorkomen' - EasyToys introduceert ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - EasyToys introduceert 'Asstronaut' en meer campagnes - Marktaandeel Radio Veronica stijgt weer, Qmusic blijft marktleider - Ezgi Söylemez (Artis): 'Het Artisplein knalt in de zomer bijn ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Marcel Surendonk (Mojo): 'Soms zijn merken op festivals teveel met zichzelf bezig' - Marketingprofessor Mirjam Tuk: ‘Wees transparant over het gebruik van generatieve AI’ - Slimmedeurbe ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - De gezinsuitbreiding van KPN-kat Louis wekt vooral verwarring - Carolien Ottjes (Diergaarde Blijdorp): ‘Festini-perenijsje en plakvingers, dat is hét zomergevoel’ - Heineken zet zichzel ...
De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Lucien Spee (Pride): 'Niks mis met "commerciële boten" op de Canal Parade' - Activisten hekelen 'extravagante reclame-uitgaven' van Nike tijdens Olympische Spelen - Aaron Spijkers (Schi ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.