De artikelen die aan bod komen in deze aflevering: - Amazon verdeelt media-account tussen WPP en Omnicom, in Nederland naar GroupM - Heinz brengt ketchup als hagelslag uit en laat Amsterdammers proeven - Snapchat-app gaat meer reclames tonen, want investeerders maken zich zorgen - Marjolein Vugts leidt GI, Pieter Jan Glerum naar This Agency, en ander loopbaannieuws - Fenna van Raaij is de nieuwe directeur van branchevereniging DDA Ga naar adformatie.nl voor een compleet overzicht van al het nieuws over marketing, media, creatie en communicatie. Geïnteresseerd in een automatisch gegenereerde podcast voor jouw content? Check lab3.amsterdam/echopod! Redactie: Adformatie Concept & productie: Florian van Oirschot (Lab³) Muziek: Dick Kok (Lab³)
Gemaakt door: Adformatie & Lab³ Eerste aflevering: 06-07-2024
De podcast Adformatie Podcast heeft in totaal 75 afleveringen
Maker: Adformatie & Lab³ Datum: 05-09-2024
Maker: Adformatie & Lab³ Datum: 09-09-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.