Het mediapanel bespreekt natuurlijk hét mediamoment van 2022 en dat is de doorbraak van Yvonne Coldewijer bij het grote RTL. Ze schoof zowel bij het best bekeken programma van de vooravond aan (RTL Boulevard), als de best bekeken talkshow (BEAU) van dit moment. Yvonnne maakte de afgelopen tijd naam met haar zogenaamde 'juice-channel', waarin zij niks en niemand ontziend roddel en achterklap verkondigt, die ze dan wel weer op bronnen, foto's en video's baseert. Conclusie: 'Zet Yvonne Coldewijer vaker aan de desk bij Boulevard!' Verder aandacht voor het meest genoemde woord met een G: Grensoverschrijdend gedrag in de TV wereld. Dit n.a.v. een uitgebreid artikel in onze krant en op de site. En moet de RTL-leiding zich achter de oren krabben met flut-programma's als Snackmasters en Volg je me nog op primetime? (Spoiler: ja!) Kritiek op de dramaserie 'De Verschrikkelijke jaren 80': het boek is beter en dat is jammer! Sander Schimmelpenninck krijgt een pluim. De cancelcultuur op de radio komt voorbij en er is een nieuwe feature op de website: een heuse TV gids. Daar worden sommige mensen heel blij van! Luisteren dus! Naar de wekelijkse AD Media Podcast, waarin TV-columniste Angela de Jong en verslaggevers Dennis Jansen en Mark den Blanken alle hoofd-, rand-, en bijzaken bespreken op het gebied van media. De presentatie is in handen van Manuel Venderbos. Support the show: https://krant.nl See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: DPG Media Eerste aflevering: 16-10-2019
De podcast AD Media Podcast heeft in totaal 217 afleveringen
Maker: DPG Media Datum: 07-02-2022
Maker: DPG Media Datum: 22-02-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.