Aflevering Episode 2.2: Taalfouten, Een Grote Ergernis

· Aflevering van de podcast: Achter de Klacht

Fout en slordig taalgebruik staat hoog in het lijstje ergernissen van het publiek. Dus ging de ombudsman met een lijstje voorbeelden op stap, naar degenen die elke dag tientallen teksten onder ogen krijgen: eindredacteuren van de NOS-nieuwsdesk.

Speelgoedwinkel
Achter de Klacht

Achter de Klacht

Gemaakt door: Margo Smit Eerste aflevering: 15-01-2020

De podcast Achter de Klacht heeft in totaal 16 afleveringen

Vorige aflevering

Episode 2.1: Kunde en kunst van het interviewen

Episode 2.1: Kunde en kunst van het interviewen

Maker: Margo Smit Datum: 09-10-2020

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Episode 2.2: Taalfouten, een grote ergernis

Achter de Klacht · 27-11-2020

00:00 23:21