Joey uit Friends was in de jaren ’80 een onbekende acteur uit een ketchupreclame. In een spotje van Heinz staat hij bovenop een Amerikaanse wolkenkrabber met een fles Heinz. Beluister deze aflevering waarin ik vertel wat hotdogs met Ru ...
Dagelijkse politiek incorrecte marketing-podcast door de beruchtste copywriter van Nederland.
Joey uit Friends was in de jaren ’80 een onbekende acteur uit een ketchupreclame. In een spotje van Heinz staat hij bovenop een Amerikaanse wolkenkrabber met een fles Heinz. Beluister deze aflevering waarin ik vertel wat hotdogs met Ru ...
Op een borrel met ouders uit de klas van mijn jongste hoorde ik een keer een maf verhaal. Een van de vaders vertelde over een baantje in zijn studententijd. Hij was proefpersoon in een onderzoek. Beluister deze aflevering over het vertel ...
Ondernemers zijn zich niet bewust van het marketing-goud dat opgestapeld ligt om hen heen. Waar ze ook heengaan en wat ze ook doen op een dag, over bijna alles kun je een e-mail schrijven. Ik heb mails geschreven over mijn kamerplanten, ...
Wil je dat je klanten iets begrijpen en dan in actie komen, bak je boodschap dan dus mee in een krokante ovenschotel met spekjes. En doe niet wat de meeste ondernemers doen: hun boodschap serveren als een plakje zwetende kaas op een boterh ...
Als jij voor je marketing niet met agency Multilul en ook niet met andere reclamejongens wilt werken, en ook geen goede ervaringen hebt met pingpongende glutenvrije millennials van een mediabureau, doe dan gewoon wat al honderden jaren wer ...
Kopmannen in een markt zijn geen doorgevers. De leiders in een markt zijn originals. Dat komt door hun gedrag, en dat komt ook doordat ze een taal spreken die niet meer doet denken aan al hun bronnen. Ze eren hun bronnen wel, maar ze hebbe ...
Als je bekendste naam in je markt wilt worden en klanten voor het leven wilt krijgen, dan wil je NIET bekend staan als een doorgever. Wat daarvoor nodig is, dat is dat de markt jou ziet als een original. ...
In jouw branche liggen de meeste bedrijven te pitten. Jij kunt daardoor vrij makkelijk een super power krijgen waardoor klanten jou aantrekkelijker vinden dan 99% van je concurrenten. ...
Wat waarschijnlijk aan de hand is bij concurrenten in jouw branche, is dat ze allemaal een zwakte hebben. Die zwakte is iets waar ze aan gehecht zijn, en waar jij makkelijk mee kunt stoppen als je een frisse new kid on the block wilt zijn. ...
Jezelf onvergelijkbaar maken kan vandaag nog, als je wilt. Je hoeft er niet de wereld voor te veranderen. Je hoeft er ook in je business niks voor te veranderen. Want waarschijnlijk ben je al uniek, alleen ziet nog niet iedereen dat. Het e ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.