Voor de laatste aflevering van het topic diversiteit en inclusie nodigden we Sana Sellami en Hamza Ouamari uit die als strategisch experten bij Untitled Workers Club allebei gespecialiseerd zijn in inclusieve communicatie. Verder geven ze beiden les op Thomas More over inclusieve communicatie, marketing en sociale psychologie. Hamza werkt voornamelijk samen met merken die bereid zijn om een inclusieve mentaliteit aan te nemen en die om te zetten in strategieën, acties en resultaten. Sana begeleidt organisaties en merken rond employer branding, communicatie en campagnes. Samen met Hamza en Sana hebben we het vandaag over diverse en inclusieve bedrijfscommunicatie. We spreken met hen over identity covering vroeger en nu, over het aantrekken van diverse profielen aan de hand van wervingsstrategieën en over het verlaten van je comfortzone en het maken van fouten. Vanuit hun expertise en ervaringen vertellen ze over polarisatie, privileges en structurele achterstand, en dat met een ongelofelijk vuur om de heersende maatschappelijke problemen aan te pakken. Om de wereld net dàt tikkeltje mooier te kunnen maken voor de mensen die achter hen komen. Het werd een warm gesprek met heel wat concrete voorbeelden en tips waar wij ook zelf veel van konden leren.
Gemaakt door: Yana Smits & Nadia El Makhfi Eerste aflevering: 03-05-2022
De podcast 50 Koffies heeft in totaal 114 afleveringen
Maker: Yana Smits & Nadia El Makhfi Datum: 05-09-2022
Maker: Yana Smits & Nadia El Makhfi Datum: 03-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.